قوانین و مقررات

قوانین و مقررات:

تا اخر با صداقت هستیم…
Error! کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه ها وسرویس های هاناپ لازم است مفاد این مقررات را به طور کامل مطالعه نمایید. ارسال فرم سفارش از طرف مشتری و نیز استفاده از خدمات صنفی از طرف مشتری، به معنی پذیرش این سند است و مشمول حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت نموده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

هاناپ یک استارت آپ شامل سایت ، اپلیکیشن و پیج در صفحات مجاز مجازی میباشد که در حوزه خدمات عمومی و پیشگیری فعال می باشد و هدف اصلی آن ارتقا سطح روابط اجتماع و آگاهی جامعه است و با همکاری کارشناس ناشنوایان و دوستان ما روز به روزتلاش خواهند کرد. تا با استفاده از تجربه کاربر خود را بهبود بخشد.

هاناپ به اتاق شیشه ای پایبند بوده و سیاست صداقت با کاربر را در پیش گرفته بنابراین لازم میدانیم موارد زیر را به اطلاع کاربر قبل از ورود به هاناپ  برسانیم :

۱. هاناپ با سرمایه کاملا شخصی راه اندازی و اداره می شود .

۲. برای جلوگیری از فیلترینگ و یا مجازات های کیفری میبایست قوانین را به صورت کامل رعایت نماییم ( لطفا ما را در این راه کمک کنید ) .

3. با توجه به برخی بندهای قانونی جهت دریافت برخی خدمات کاربر عزیز به دلخواه خود به گروه ما هزینه پرداخت مینمایید. البته این هزینه ای که شما دلخواه و با اختیار خودتان به ما پرداخت مینماید بدون هیچ واسطه ای به برنامه نویسی داده خواهد شد و تنها درصد اندکی جهت رفع امورات هاناپ کسر می گردد .

۶. لازم به ذکر است , هیچ کدام از خدمات هاناپ الزام آور نمی باشد

شرایطی که در اینجا تعیین شده است، قوانین حاکم بین نرم‌افزار هاناپ شامل سایت، اپلیکیشن‌ها و کلیه خدمات قابل ارائه آن و کاربران را تعیین می‌نماید.

1) شرایط عضویت

1-1) عضویت در دو نوع میباشد 1- رایگان به مدت 7 روز / 2- 15.000تومان است.

2-1) تمام افراد با داشتن یک شماره موبایل و با رعایت قوانین کشور و شرایط این توافقنامه، می‏‌توانند از کلیه خدمات هاناپ استفاده نمایند.

3-1) وارد نمودن نام کاربری در هاناپ، اختیاری است و کاربر می‌تواند از هر عنوانی که مایل باشد استفاده نماید. به شرطی که ضایع‌کننده حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی نبوده و ناقض قوانین این توافقنامه و کشور جمهوری اسلامی نباشد.

2) محتوای رد و بدل شده در هاناپ

1-2) تمام اطلاعات خواسته شده در فرم ها توسط افراد عضو هاناپ تکمیل می‌شوند و مالکیت معنوی و همچنین مسئولیت‌های ناشی از آن بر عهده کاربر به اشتراک‌گذارنده آن است. بدیهی است هاناپ مسئولیتی در این زمینه برعهده نمی‌گیرد.

2-2) کاربران مجاز به کاربردن محتوای خلاف واقع، غیراخلاقی، ضد دین، گسترش‌دهنده خشونت و تروریسم، کودک‌آزاری و غیرقانونی نمی‌باشند و عواقب آن برعهده خود کاربر خواهد بود.

3) اطلاعات و حریم خصوصی

1-3) هاناپ بالاترین اهمیت را برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش قائل خواهد بود و کلیه اطلاعات کاربران کاملا محفوظ خواهد ماند.هاناپ به هیچ عنوان اطلاعات کاربر را در اختیار کسی قرار نخواهد داد حتی اگر به قیمت تعطیلی هاناپ و زیان موسسین آن تمام شود . به شما قول خواهیم داد .

4) شرایط استفاده

1-4) کاربر مجاز است از تمامی اطلاعات موجود با ذکر منبع و حفظ حقوق هاناپ به صورت رایگان یا پولی استفاده نماید .

۲-۴) استفاده از خدمات اپلیکیشن نیازمند دسترسی به اینترنت و بدون اینترنت دارد .

3-4) هاناپ می‌تواند حساب کاربری کاربران ناقض قوانین را با اطلاع قبلی به صورت موقت و یا دائم غیرفعال نماید.

4-4) بعد از 7 روز تست پرداخت شده هزینه برگشت نخواهد شد. لطفا در 7 روز کاملا بررسی نمائید.

5) فروشگاه اینترنتی هاناپ

1-5) قوانین عمومی

1-1-5) توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این صنفی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. ای ردیاب حق به روز رسانی این سند را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت ای ردیاب به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از مفاد سند مطلع باشد.

2-1-5) “مشتری یا کاربر” به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات هاناپ اقدام نماید.

3-1-5) “صنفی” منحصراً در این مقررات به صاحب امتیاز حمیدرضا محترم  می گردد و “سند” به مفاد این شرایط و مقررات اشاره خواهد داشت.

2-5)نحوه ارتباطات

1-2-5) ارتباطات همچنین می تواند به صورت ارسال از طریق تیکت در وب سایت صنفی باشد.

2-2-5)همچنین کاربران می توانند از طریق شماره تلفن های مشخص شده در صفحه “تماس با ما” با صنفی در تماس باشند.

3-5)سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

1-3-5)صنفی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌نماید.

2-3-5)کلیه مطالب ارائه شده توسط صنفی مانند متن، گرافیک، آرم، ویدئوهای تصویری ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط صنفی جزئی از اموال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در انحصار صنفی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای صنفی محفوظ می‏‌دارد. همچنین، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط صنفی و علائم تجاری هاناپ ثبت شده نیز در انحصار صنفی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

3-3-5)در صورت استفاده از هر یک از خدمات صنفی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

4-3-5)صنفی محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

5-3-5)مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.

6-3-5)صنفی حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.

7-3-5)این صنفی متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.

8-3-5)مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، صنفی همه اطلاعات و داده های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری می پذیرد و موافق است که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر،صنفی ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می پذیرد که صنفی ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات و پیشنهاد های خاص به مشتری انتقال دهد.

9-3-5)سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز) از هر مشتری به کارمند، عضو و یا پشتیبان منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.

4-5) قانون حاکم

1-4-5)هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قرارداد ارائه خدمات وب سایت، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و صنفی در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخش های قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

5-5)خسارت در هنگام حمل و نقل

1-5-5)هاناپ  همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. پس از دریافت بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صنفی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

2-5-5)آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به صنفی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به صنفی ارسال شود.

6-5)ثبت، پردازش و ارسال سفارش

1-6-5)روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

2-6-5)ساعت کاری صنفی در قسمت تماس با ما لحاظ گردیده است.

3-6-5)کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت صنفی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

4-6-5)صنفی در اولین ساعات کاری شروع به پردازش سفارش می نماید و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت (در زمان کاری) پردازش صورت خواهد یافت.

5-6-5)در مواردی که پس از سفارش مشخص شود جنس در انبار صنفی موجود نباشد کاربر می تواند کالای جایگزین انتخاب نماید و یا در درخواست استرداد وجه نماید که در این صورت حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت نامه و اطلاعات شماره کارت، وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.

6-6-5)صنفی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این صنفی محفوظ است.

7-6-5)کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

7-5)مهلت تست

1-7-5)با توجه به محوریت اصلی صنفی مبنی بر رضایت خاطر مشتریان سرویس تست خود را جهت کالاهای قابل ارسال و فیزیکی در نظر گرفته است. بدین صورت که پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا ۷ روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

2-7-5)لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فنی صنفی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.

3-7-5)مواردی که در آن دستگاه شامل گارانتی و مهلت تست نمی گردد عبارتند از باز شدن دستگاه بدون نظر صنفی، ضربه، اتصال ولتاژ نامناسب برق، سوخته شدن برخی از قطعات در اثر برخورد با آب و اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود. قطعات و خدمات مصرفی همانند انواع آنتن، باطری و خدمات پیامک شامل گارانتی نمی باشد.

4-7-5)آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

5-7-5)جهت استفاده از سرویس تعویض ۷ روزه ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد.

6-7-5)در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط صنفی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

7-7-5)در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در صنفی به اتمام برسد، و صنفی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏گردد.

8-5)سلب مسئولیت

1-8-5)مشتری توافق می کند که وب سایت رسمی این صنفی هیچ گونه مسئولیتی در قبال لینک های خارجی موجود روی سایت خود ندارد. این عدم مسئولیت شامل محتوا (هر گونه اطلاعات ، داده ها ، متن ، نرم افزار ، موسیقی ، صدا ، عکس ، گرافیک ، ویدئو ، پیام ها ، برچسب ها ، و یا مواد دیگر) تبلیغات انجام شده روی سایت و یا خسارت های مستقیم و غیر مستقیم استفاده از خدمات لینک های خارجی موجود روی سایت می باشد.

 

6) سایر

1-6) استفاده از سایت، نرم‌افزار و یا هر کدام از خدمات هاناپ، به معنی پذیرش موارد فوق بوده و کاربر ملزم به رعایت آنها می‌باشد. کاربر در هر زمانی که با این موارد موافق نباشد،می‌تواند عضویت خود را لغو نموده و از خدمات هاناپ استفاده ننماید.

2-6) متن و موارد مطرح شده در این سند، قوانین و شرایط هاناپ است. کاربر باید با توجه به محل زندگی خود، شرایط و قوانین آن کشور را نیز رعایت نماید.

3-6) در همه شرایط، متن منتشر شده در این صفحه از وبسایت و اپلیکیشن، به عنوان آخرین به روزرسانی قوانین محسوب شده و قابل استناد خواهد بود.سعی کردیم به توجه به محدودیت هایی که داریم همه چیز را شفاف با شما در میان بگذاریم و امیدواریم از ما حمایت کنید .در آخر از کاربر عزیز کمال تشکر و قدر دانی را داریم و امیدواریم بتوانیم اطلاعات مفیدی به شما ارایه کنیم

باتشکر مدیریت

تاریخ به روز رسانی : 1397/07/25

 

درصورتی پیشنهاد دارید با ما تماس بگیرید…